12. mai 2013

BEDRE SENT ENN ALDRI...

Førstkommende mandag fyller min eneste niese 1 år - stor dag for alle rundt, men trolig en av de få bursdagene vesla ikke kommer til å huske noe av.... Likevel både bursdagsgave og kort er nå i boks - men i kjent stil er kortet ikke lagd før nå sent i går kveld/tidligtidlig i dag..! 

Jeg er og blir en natteravn, og koser meg veldig når det omsider har blitt stille i huset rundt meg og jeg kan ta fram kortutstyr, en god bok, mac-en, et ulest/halvlest interiørblad eller rett og slett sløve framfor tv-en. 

Denne gangen var det kortlaging som stod på agendaen, med oppstart like før midnatt et sted. Vel, godt jeg ikke skal på jobb i morgen! Riktignok skal vi ta turen hjemover fra langhelga vår her hos svigermor, men jeg har svart belte i å sove godt på slike bilturer, til gemalens store frustrasjon/forundring. Som han sier: "Du kan sovne så og si hvor som helst og når som helst, men bare ikke mellom kl. 23 og 0200. Fascinerende, men forunderlig evne..!" Vi er nemlig litt ulike på det området, han utpreget A-menneske, mens jeg helt klart hører til i den andre kategorien, en klar B. 

Her er kortet jeg snekret sammen i kveld med de kort tingene jeg hadde rasket med meg hjemmefra, skikkelig sukkersøtt kort til ei ordentlig godjente. 

Kort til 1-årig niese 

Da er det vel på tide å finne senga for meg også, god natt! 


Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...