24. mai 2013

REGN, REGN OG RØVERKJØP..!

Det er enkelte ganger det er en stor fordel å bo i høyden og med god avstand til eventuelle bekker og andre vannveier.... Føler med alle som har måttet evakuere fra sine hjem og som har mistet det de eier i vannmassene. Huff.... 

I går og i dag har det regnet temmelig jevnt her, så Herman og jeg har holdt oss inne - stort sett. 
"Måtte" bare ut på tulletur i dag - i tillegg til å hente storebror og storesøster på SFO og i barnehage, selvsagt. De siste åra har Didriksons1913 hatt fabriksalg av varer en gang i året eller så. Dette salget annonseres ikke på noe allment vis, men spres via jungeltelegrafen og mail til spesielt utvalgte. I dag (og i går, forsåvidt) holdt de sitt fabrikksalg for denne sesongen. Masse jakker til utrolig lave priser, så det er mulig å gjøre gode kjøp her. Jeg var heldig og fant masse, både til meg sjøl og ungene. Mannen fikk ikke noe, stakkars... Det kostet jo penger til slutt, men den dyreste jakka kostet 400 kr, mot over 1500 kr ordinært. Det er et varp, ikke sant? 4 jakker og et regnsett til meg (!), 2 jakker til Henrik og 2 til Agnes Kristine, samt votter til alle tre unga. 

Her er mine røverkjøp samla:



Det passer vel ganske godt å avslutte med en liten regnværsgruk?




Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...